Vi söker Redovisningsekonom och administratör

Om tjänsten

Sakofall växer och vi behöver förstärka vårt team inom ekonomi och administration. Du kommer tillsammans med Ekonomiansvarig att ansvara för redovisningen för samtliga bolag inom koncernen. Utföra löpande redovisning, löner, rapportering, bokslut och årsredovisning.

Vi ser att du som söker har mycket god erfarenhet inom nedanstående områden:

  • Löpande bokföring
  • Fakturering
  • Leverantörsfakturahantering
  • Kundreskontra
  • Leverantörsreskontra
  • Registrering och avstämning in- och utbetalningar
  • Momshantering
  • Månadsavstämningar
  • Hantering av hyres- och serviceavtal

Egenskaper vi söker

Det är viktigt att vi trivs tillsammans och att du har egenskaper som passar in i vårt snabbväxande bolag. Vi söker dig som är driven, lättlärd, positiv och framtidsorienterad.

Om Sakofall

Sakofall grundades 2014 och är ett expansivt fastighetsbolag som bygger och förvaltar bostäder både i större och mindre orter. I vårt DNA finns en förkärlek till äldre arkitektur och landsbygd. Det är inte så konstigt eftersom vi har rötterna i Dalarna. Vi har alltid en ambition av skapa ”the landsbygd way of living” vilket i vår värld innebär; Trygghet, Gemenskap och ett kvalitativt liv. Precis detta vill vi ge våra hyresgäster, köpare och samarbetspartners.

Vi leder själva projekten från start till mål – från inköp och byggprocess till försäljning och kundsupport. Det ger oss möjlighet att leverera hög kvalitet och säkerställa att våra köpare trivs i sina nya, fina hem och lokaler.

Har vi en match? Kontakta Jonas Sjöberg nedan.

Jonas Sjöberg

Operativ chef & projektledare

Fler nyheter

Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av ditt besök hos oss.